گمرک

ترخیص گوشت و مرغ

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

 

 

محصولات غذایی گوشتی به عنوان یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی اساسی و معیشتی مردم

درسراسر جهان است که معمولا بخش عمده ای از نیاز به این محصول در هر کشوری از طریق پرورش دام و طیور تامین می گردد اما در بسیاری از موارد نیز بنا به شرایط و تامین تنوع و کیفیت های متفاوتی از این مواد، بهینه سازی میزان سرمایه و کاهش دادن هزینه های لازم برای پرورش و کشتار دام، واردات گوشت و مرغ انجام می گردد.

شاید بسیاری از شما به این موضوع فکر کنید که وارد کردن چنین کالای خوراکی به ایران با برخورداری از حساسیت و ویژگی هایی نظیر سهولت و سرعت فاسد شدن آن بسیار سخت است اما باید بگوییم که هر کاری راه و روش خود را دارد و به این منظور نیز از روش های حفاظتی منجمد و کانکس های یخچالی و تجهیزات سرمایشی قوی استفاده می شود تا در هنگام واردات گوشت و مرغ، صدمه و خسارتی ایجاد نشود. ترخیص گوشت و مرغ از گمرک یکی از خاص ترین و حساس ترین پروژه ها است به دلیل شرایط ویژه ی نوع کالا و البته می توان گفت که هزینه ساز نیز می باشد. برای این کار حتما باید به اندازه ی کافی در این زمینه اطلاعات داشت و با قوانین وضع شده ی گمرک آشنا بود.

مزایای برون سپاری پروژه ی واردات گوشت و مرغ به یک ترخیص کار حرفه ای

اعتماد کردن به یک مجموعه نظیر گروه بازرگانی اقتصاد قرن به منظور ترخیص گوشت و مرغ از گمرک، باعث می شود تا در زمان کم تر و با حداقل میزان ریسک ایجاد خسارات بتوانید پروژه را به نتیجه ای رضایت بخش برسانید. انواع گوشت قرمز و سفید منجمد نظیر گاو، گوساله، گوسفند، مرغ، بوقلمون و سایر پرندگان، ماهی، میگو و آبزیان دریایی و سایر فرآورده های گوشتی … به استثنای مواردی که از لحاظ قوانین جمهوری اسلامی ممنوع شناخته شده اند، قابلیت واردات به ایران را داشته و کارشناسان مجموعه ی با برخورداری از ویژگی هایی نظیر آگاهی و دانش کافی، مسئولیت پذیری، زمان سنجی و امانت داری مشاور و راهنمای شما در کلیه ی مراحل مرتبط با ترخیص گوشت و مرغ از گمرک خواهند بود. از مزایای اعتماد شما به بازرگانی اقتصاد قرن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • شما نیازی به کسب اطلاعات متعدد نخواهید داشت و جزیی ترین موارد در نهایت دقت، توسط کارشناسان ما بررسی و انجام خواهند شد.
  • بهینه سازی کلیه ی مراحل ترخیص به لحاظ صرفه جویی در هزینه ها و زمان، یکی از مهم ترین مزایای واگذاری پروژه های ترخیص کالا به افراد با سابقه و با تجربه در این زمینه است .
  • تشریفات گمرکی به منظور واردات این کالای ضروری، بسیار سریع و در نهایت دقت انجام خواهند شد.
  • میزان عوارض و تعرفه های گمرکی مربوط به انواع گوشت به همراه مجموع حقوق ورودی و سود بازرگانی، به طور دقیق استعلام می گردد.
  • مراحل اخذ مجوز های لازم برای ترخیص گوشت و مرغ نظیر مجوز بهداشت، مجوز واردات گوشت قرمز و سفید، تاییدیه ی سازمان دامپزشکی و کارت بازرگانی مربوطه به آسانی سپری شده و نتیجه ی لازم کسب می شود.

واردات گوشت و مرغ از برزیل به ایران

بیشتر مصرف کنندگان می دانند که میزان زیادی از گوشت های قرمز و سفید وارداتی به کشور از برزیل می باشد، اما جالب است بدانید که کشورهای دیگری نیز نظیر استرالیا، هندوستان، اروگوئه و …. ارائه دهنده ی این ماده ی غذایی به کشور ما هستند. شاید برخی از مصرف کنندگان تمایلی به خریداری محصولات تولیدی در خارج از ایران نداشته باشند اما تعداد متقاضیان این محصولات کم نیست و بسیاری از بازرگانان و کار فرمایان همچنان در زمینه ی واردات و ترخیص گوشت و مرغ فعالیت های گسترده ای دارند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید و یا برای اولین بار است که می خواهید چنین کاری انجام دهید، باید بدانید که در بازار رقابتی امروز و با توجه به حساسیت و خاص بودن نوع این کالا، هر چه بیشتر از قوانین و شرایط و ضوابط گمرک آگاه باشید و طبق اصول و برنامه ریزی پیش بروید؛ هزینه و خسارت های کمتری را متحمل خواهید شد و در بهترین حالت هم کار ها آن گونه که می خواهید پیش می روند.

از جمله مهم ترین نکات قابل توجه در خصوص واردات انواع گوشت و مرغ به ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای اینکه بتوانید در زمینه ی واردات فعالیت کنی ، باید موضوع فعالیت شرکت شما فرآورده های پروتئینی دامی باشد و مجوز های لازم نظیر کارت بازرگانی و مجوز های دیگر را تهیه کرده باشید.
  • تکمیل مدارک و اسناد به منظور ترخیص گوشت از گمرک نیازمند دقت و آگاهی کافی است و بهتر است که مشخصات محموله ی وارداتی را طور دقیق درج نمایید. پیشنهاد می کنیم این مرحله از کار را به فرد ترخیص کار بسپارید و به دقت و توانایی وی اعتماد داشته باشید.

گروه بازرگانی اقتصاد قرن نیز در تلاش است تا با ارائه ی خدمات مختلف و در حد توان مجموعه و انجام بی نقص پروژه های مرتبط با ترخیص کالا از گمرک، در خصوص تامین کالاهای ضروری زندگی مردم و همچنین تثبیت قیمت ها و ایجاد تعادل در بازار داخلی گامی کوچک و مثبت بردارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی